/Files/images/00776438.png

Правила поведінки здобувачів освіти Кіндратівського ліцею Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області

І. Загальні положення

1.1. Правила поведінки здобувачів освіти (далі – Правила поведінки) визначають основні права, обов’язки і норми поведінки учнів Кіндратівського ліцею Хотінської селищної ради.

1.2.Дані Правила поведінки базуються на чинному законодавстві України.

1.3. Метою створення Правил поведінки є:

  • створення ділової та робочої атмосфери під час освітнього процесу;
  • виховання у здобувачів освіти дисциплінованості та громадянської самосвідомості;
  • формування розуміння морально-етичних норм поведінки в суспільстві;
  • формування безпечного освітнього середовища та виконання санітарно-гігієнічних вимог;
  • формування відчуття корпоративної приналежності, поваги до традицій закладу освіти.

ІІ. Права учнів

2.1. Відповідно до ст. 53 Закону України «Про освіту» учні як здобувачі освіти мають право на:

· навчання впродовж життя та академічну мобільність;

· доступність та безоплатність загальної середньої освіти;

· вибір форми навчання (екстернат, патронаж, сімейна (домашня) освіта), факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

· якісні освітні послуги;

· справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

· відзначення успіхів у своїй діяльності;

· свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

· безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

· повагу людської гідності;

· захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

· отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування);

· користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

· доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;

· трудову діяльність у позанавчальний час;

· участь у учнівському самоврядуванні;

· участь в обговоренні і внесення власних пропозицій щодо організації освітнього процесу, дозвілля учнів.

ІІІ. Обов’язки учнів

3.1. Учні як здобувачі освіти зобов’язані:

-виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

-поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

-відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

-дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов Статуту освітнього закладу.

ІV. Основні правила поведінки здобувачів освіти

4.1. Ми у безпеці:

  • Кіндратівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – територія, на якій не місце для зброї, вибухових або вогненебезпечних предметів та речовин; спиртних напоїв, наркотичних речовин, сигарет (електронних – також); шокерів, газових балончиків, ножів та інших небезпечних предметів;
  • цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у закладі освіти та за її межами;
  • неприпустимою формою поведінки учнів є бійки та штовхання, бігання сходами, коридорами, небезпечні ігри, застосування фізичної сили, що може призвести до травмувань;
  • здобувачі освіти дотримуються правил пожежної безпеки, правил охорони праці, безпеки життєдіяльності у закладі освіти та поза його межами;
  • учні використовують навчальне та спортивне обладнання тільки після дозволу вчителя та після проведення інструктажу щодо його використання;
  • учні дотримуються правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення;
  • йти зі школи та її території можна лише з дозволу класного керівника або медичної сестри, попередньо узгодивши з батьками.

4.2. Ми – ввічливі:

  • учні поводяться ввічливо;
  • поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч;
  • у спілкуванні поводяться так, щоб чути своїх товаришів, поважають право кожного на свій особистий простір;
  • висловлюють свої погляди, не зачіпаючи гідності і почуттів інших людей;
  • бережуть майно, дбають про чистоту та порядок на території закладу;
  • слідкують за особистими речами. Адміністрація закладу освіти та педагогічний колектив відповідальності за втрату особистих речей не несуть;
  • під перебуванняв шкільній їдальні дотримуються добросусідських взаємин, правил особистої гігієни та культури поведінки за обіднім столом;
  • дбайливо ставляться до друкованих видань у шкільній бібліотеці, повертаючи їх у встановлені терміни. У разі втрати – повертають рівноцінне видання. Під час перебування в читальній залі дотримуються тиші та взаємоповаги до інших.

4.3. Ми – старанніі наполегливі у навчанні:

  • заняття починаються відповідно до розкладу, затвердженого директором закладу освіти;
  • здобувач освіти приходить до закладу за 15-20 хвилин до початку занять;
  • до приходу вчителя здобувачі освітиготують все необхідне до уроку, підручник, щоденник, зошити мають бути акуратно покладені на парті;
  • під час уроку дотримуються порядку, не заважають працювати однокласникам та вчителю;
  • учні використовують під час уроку необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий та спортивний одяг;
  • учні дотримуються правил комунікації під час участі у дискусіях, дебатах, тренінгах тощо;
  • зошити, щоденники ведуть чисто, охайно, у відповідності з вимогами орфографічного режиму, підписи відповідають встановленим зразкам;
  • на уроки фізичної культури приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізичною культурою, обов’язково присутні у спортивній залі;
  • під час перерв підтримують чистоту і порядок на своєму робочому місці;
  • здобувачі освіти старанно виконують домашні завдання, дотримуючись академічної доброчесності;
  • пропуски учнями навчальних занять з поважної причини підтверджуються необхідними документами (поясненням від батьків або довідкою від лікаря);
  • здобувачі освіти сприяють збереженню та примноженню традицій закладу освіти, підвищенню його престижу власними досягненнями у навчанні, спорті, творчості.

V. Заохочення учнів

5.1. За досягнення у навчанні та/або суспільно-корисну діяльність учні можуть бути відзначені:

· грамотами, дипломами різних рівнів;

· похвальними листами«За високі досягнення у навчанні»,похвальними грамотами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів»; медалями – золотою «За високі досягнення у навчанні» або срібною «За досягнення у навчанні»;

· іншими способами, не забороненими законодавством України.

VІ. Прикінцеві положення

6.1. Правила поведінки учнів вступають в дію з моменту їх узгодження з усіма учасниками освітнього процесу.

6.2. Правила розповсюджуються на всіх здобувачівосвіти і є обов’язковими для виконання.

Кiлькiсть переглядiв: 468

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.